night driving????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

NOAPTE DE CONDUCERE

Pe 17 August 1896, Bridget Driscoll, un muncitor 44 de ani, sotia, a fost de trecere strada din estul Londrei şi a intrat în cărţile de istorie. A dobândit distincţia dubioase extrem de a fi primul vreodată UK fatale victima unui accident rutier auto.

La anchetă în acest eveniment remarcabil, fără precedent, Roger Benz, horseless transportul, unul Arthur Edsall, a fost raportată a fi în mişcare într-un ritm extraordinar de 8 mile pe oră, mai repede chiar decât un cal putea galop!.

Consensul general publice a fost că, pentru a aştepta orice persoană să stăpânească provocarea de aceste inventii noi, uimitor periculoase, auto, a fost o prostie să nu fi entertained. Natura însă umane, fiind ca o nebunie ca acesta este, nebunia a fost distraţi, cel mai bogat si cu dragoste şi cu toate că acest lucru a adus multe necazuri, beneficiile sale sunt în general de acord să depăşesc costurile sale.

Dacă de conducere este în mod inerent periculoase, apoi de conducere pe timp de noapte este mai ales aşa, dar acolo sunt multe precauţii putem lua pentru a minimiza riscul, pentru noi înşine şi altele.

Lasa ochii se adapteze

Nivelelor ridicate de lumina, ochii noştri de lucru foarte diferit decât o fac în lumină scăzută.Dacă te duci la lumina în întuneric, există o schimbare în tipul de celule ochi, pe spate retina ochiului, care sunt în uz. Lumină, relativ insensibil, culoare strălucitoare definirea "Con" celule, nuia a întrerupe off şi înaltă de sensibile, noapte viziune, "Rod" celule de pornire.Această schimbare"Mesopic" ia câteva minute şi dacă nu există nici o urgenţă, acesta poate plăti să stea pentru 5 minute, in masina, întunecată, înainte de a pleca. Statistic, accidente sunt mult mai probabil în primele câteva minute după ce un şofer a părăsit o clădire viu luminate şi imediat pornit în maşina lor în noapte.

Menţine luminile off in masina

Pentru exact acelaşi motiv ca alineatul anterior, de cotitură pe lumina interioara, pentru pasageri să citească o hartă de exemplu, este un pericol special, iar masina este condus.Atât începe să rezerve pentru adaptarea întuneric ochilor drivere și confuzie foarte mult în afara vedere provocând reflecţii de pe suprafața interioară a parbrizului.

Prescriptie ochelari

Puţini oameni au ochii complet perfectă, cu nici o, la distanţă viziune, prescriptie ochelari la toate. Dacă corecţia spectacol este o putere redusă, acesta poate fi bine că puteţi gestiona, destul de bine, fara ochelari, pentru a obţine, în general. Atunci când este vorba de niveluri scăzute de lumină cu toate acestea, această corecţie mic spectacol va face o diferenţă mult mai mare pentru nivelul de viziune şi de siguranţă. Chiar dacă sunt doar despre în limita legală a conduce fara ochelari, este foarte sensibil pentru a avea ochelari de noapte de conducere, pentru a obţine viziunea cele mai bune absolută că puteţi.

Nuanţe de lentile

Toate formele de nuanţe de lentile spectacol sunt o idee rea pentru conducere noaptea, cu o singură excepţie importantă. Tente, în general, reducerea, chiar mai departe, nivelurile săraci lumina provenind de la drum în afara, dar galben tentele de aproximativ 20% întuneric ajuta de fapt, prin creşterea contrastului obiectelor, văzut fundalul întunecat. Prin urmare, fie nu au nici o tentă la toate sau au o tentă de galben de 20%, dacă vă simţiţi înclinaţi să investească într-o pereche de ochelari special pentru noaptea de conducere. merită având în vedere că astfel galben colorată "noapte de conducere ochelari" sunt la fel de util pentru ciclism în lumină scăzută sau să fotografiere pe cer acoperit de nori zile.

Acoperire anti-reflexie lentilă

Ce surse de lumina sunt pe drumul pe timp de noapte sunt mici spoturi luminoase de lumină, de la farurile de maşină sau lămpile de stradă. Aceste puncte luminoase de lumină, într-un mediu altfel întuneric sunt cele mai rele condiţii uşoare de toate, atunci când este vorba de provocând reflecţii distrag atenţia în material de lentile ochelari. Farurile masinii venind din spate şi partea poate reflecta adesea de pe suprafata de lentile de ochelari, cauzând confuz "fantoma imagini" deasupra noastră vedere calea de urmat. Anti-reflexie straturi aplicate în faţă şi înapoi suprafata de ochelari poate fi de mare ajutor pentru conducere noaptea.

Păstraţi curat parbriz

Orice murdărie sau grăsime, prezentă pe parbriz, este mult mai obstructivă la o drivere atunci când acesta este înapoi iluminate de fascicule luminoase de lumina de la farurile masinii din sens opus.

În mod ironic 120 de ani în continuare pe suntem de multe ori, pe drumurile noastre aglomerate, din nou în mişcare în ritm extraordinar de 8 mile pe oră. Dar dacă ne par uneori a venit cerc complet, cel puţin am acumulat o mulţime de înţelepciune a lungul drumului. Ar fi frumos să cred că ne putem aplica cel puţin un pic de faptul că, pentru a face de conducere mai sigure, astfel încât simbolul de doamna Driscoll moartea nu este complet inutil